Projekty
Civilizace hra
Civilizace je nezisková týmová šifrovací hra, kterou každoročně s týmem dobrovolníků pořádáme v Praze a blízkém okolí. Jedná se o postupovou hru, ve které týmy plní různé úkoly, řeší šifry a snaží se dojít do cíle (popř. co nejblíže k cíli).
Jako vedoucí projektu se spolu s ostatními starám o plánování akce, komunikaci s příslušnými úřady, bezproblémový průběh akce, finance a další.
K chodu akce přispívám také technickým zázemím:
- webová aplikace včetně online herního systému pro monitorování průběhu hry
- grafické podklady pro akci, zpracování šifer a herních úkolů včetně jejich řešení, příprava materiálů pro tisk
- vymýšlení a testování herních šifer a úkolů
- foto a video dokumentace akce
Show Me Round
Show Me Round byl studentský projekt v rámci MFF UK, jehož cílem byla turistická platforma sloužící jako offline průvodce městy (mapa, místa zájmu, doprava, restaurace a další) s možností využití nabízených tras pro výlety.
Platforma se skládá z webového portálu (vytvoření účtu, správa dat a balíčků, plánování), mobilní aplikace (offline průvodce městy) a prezentéru (miniaplikace pro vytváření fotoknih nebo fotoalb s využitím dat z mobilní aplikace – fotografie, GPS souřadnice, časová razítka).
Po návratu domů aplikace umožní vytvoření fotoalba nebo fotoknihy včetně zálohování fotografií na cloud.
Má úloha na tomto projektu byla navrhnout a pomoci implementovat grafický interface včetně průvodních textů pro webovou i mobilní část platformy.
Pilotní nedokončená verze aplikace s omezenými testovacími daty byla obhájema na jaře 2016 a poté byl projekt pozastaven z časových a finančních důvodů.
Bakalářská práce
Práce se zabývá zarovnáním manuálně pořízených digitálních fotografií pro účely HDR zpracování. Zaměřuje se na dostupné metody, popisuje jejich nedostatky a prezentuje algoritmus schopný detekovat globální translaci, rotaci a změnu měřítka v rámci dvojic vstupních fotografií.
Podstatou algoritmu je vyhledávání vhodných klíčových bodů v jednotlivých fotografiích, jejich vážené párování a následný výpočet transformace.
V rámci obhajoby bakalářské práce bylo třeba vyrobit prezentační plakát velikosti A2 nebo A1. Tento plakát stručně popisuje algoritmus a očekávané výsledky. Jeho plnou verzi si můžete stáhnout zde.